Hoe ik Mevrouw werd vandaag ;)

Vanmorgen begint als vanoudst, heerlijk
ben er weer !
Alles loopt en alles gaat lekker.
Vanmiddag speel ik taxi, eerst met Omama naar de kapper
en jongste moet wratten laten stippen.
Oh die laptop moet nog opgehaald worden,
zouden ze even kostenloos naar kijken,
fijn zo´n service , toch??

Weet je , ga combi maken, drop Omama bij onze kapster
en rijd dan even door, krap in de tijd dan krijg je dat.
Bij de zaak aangekomen krijg ik verhandeling over de lap
technisch uitstekend in orde, zit waarschijnlijk in de software.
Wel dat losen we zelf dan wel even op,
dat is dan 25 euro.
HUH?
25 euro voor onderzoekskosten,
even denk ik nog dat hij een geintje maakt, die hij is een broekkie
van krap 20 jaar.
Ja maar: jou collega zei dat het een kostenloos onderzoek was.
Ja maar ; de tijd die ik er aan besteed moet ook betaald worden.
Dat is de afspraak niet! Kostenloos is kostenloos,
die 25 euro ga ik niet betalen!
Wel, dan krijg je de laptop niet mee!
WAT??
Oh ik was zo boos , zo ontiegelijk boos dat ik ze heel duidelijk heb gemaakt
dat ze een stelletje oplichters zijn, dat er een antireclame gestart gaat worden,
en dat ik stappen ga ondernemen naar dit soort praktijken!
Geef me dat pinding maar en mij zie je hier niet weer!
Als de oude baas dan ook nog zegt: dat is dan jou keuze, plof ik helemaal.
Woedend , maar dan ook woedend verlaat ik de toko daar.

Pik eerst Omama maar weer op en richting huis waar ik hoop jongste te treffen
dan is hij op tijd voor zijn afspraak, en gelukkig dat is ie.
Als ik binnen kom is het eerste wat ie zegt:
je hebt telefoon gehad, of je even terug wou bellen met spoed.
?? wie kan dat zijn??
En ja hoor, de firma van de laptop.
´k wil wel even bellen hoor, en hoor hoe kattig mijn stem klinkt als ik me meld.

Plots is het aan de andere kant een hele andere toon,
Mevrouw, wilt U even luisteren voordat U nog bozer wordt?
Ze hebben het er over gehad en kwamen tot de conclusie dat ze toch wel fout zaten.
Of ze een rekening mogen om die 25 euro terug te storten,
met excuses van de zaak.
Dat is netjes van ze maar ben nog niet helemaal klaar met ze.
En vertel ze iets over omgaan met klanten, over beleefdheid,
over aanspreken, over woordenkeus en dat ze maar eens een training moeten gaan volgen met elkaar.

Dat ik blij ben dat ze tot inzicht zijn gekomen, met spanning de overboeking afwacht
maar het twijfelachtig is of ze mij daar nog eens zien,
gezien hun manier van omgaan met hun klanten.
Zijn sorry en excuses klinken oprecht maar wil je me op de kast
moet je me vooral zo tegemoet komen.
We wachten het nog maar even af.

Als dan vanavond onze jongens elkaar giga in de haren vliegen
is voor mij de maat vol.
De mannen liggen om 20.00 te bed en er gaan hier een paar dingen veranderen
qua gebruik van computer, tv en huiswerk.
Die volgorde gaat omgekeerd worden en de tijd voor het een dan wel het ander
kan alleen veranderen bij goed gedrag,
verwende mormels 😉

Ondertussen is het nog steeds knap mistig af en toe
vind ik het af en toe best koud
en heel af en toe ben ik van sommige dingen knap zat
maar kan van anderen weer heerlijk genieten 😉

XXXXXXXXXXXXXXXXX

2 Comments »

  • cheet schreef:

    Dat weet ik Lief, dat weet ik.
    Maar omdat het net na de garantie periode was had ik zoiets van:
    laten ze het zelf maar eens proberen komt daar tenslotte ook vandaan.
    Moet nu even kijken , windows moet er opnieuw op.
    Mocht het nog muizen zijn breng ik hem ok 😉
    beloofd !
    XXXXXXXXXXXXXXXX

  • Grietje schreef:

    volgende keer eerst even hier langs rijden met kapotte Zut!!!! Je weet het toch 🙂

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL


Leave a Reply

  • het verleden

  • afdelingen